Moakamole

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Min Hund

Av Moa Holmström - 14 november 2011 23:07

Jag måste bara visa min hund, jag tycker han är så söt!

Älskar honom min allra bästa vän!


Info om Zigge:

Ras: 75% Cavalier king charles spaniel 25% Am. Cocker spaniel

Ålder: snart 3 år, vet faktiskt inte när han fyller

Egenskaper: Om jag skulle välja i sims-style typ, så skulle jag välja fem: trofast, geni, vänlig, gillar inte barn (simsegenskap men han gillar faktiskt inte barn) och busig!

Tricks: Sitt, ligg, Give-Me-Five, Give-Me-Ten, (nästan)rulla runt, kryp på golvet och skall.

Övrigt: Han gillar inte barn under 7-8 år, han är lättlärd, han kan agility, är bara lite reserverad mot mindre hundar och lite rädd för större hundar, han är v'ldigt bra lyssnare (om det inte är andra hundar i närheten), han ligger som en gosedjur hos min i min famn på natten, han brukar ''krama'' mig varje gång vi ses och han snarkar... Det var allt jag kom på nu. Här kommer massor av bilder på honom!

               

Här är han nyklippt!

   

Naaaaaaw! Det är den sötaste bilden! ^^

 

''I didn't do it!''


     

Tog denna bild idag! :D


Tycker ni att han e söt?

Glöm inte att läsa Roos del 1 här under!

|

|

V

 
 
Fanny

Fanny

20 november 2011 18:34

Nää! Så söt. Man ser ju ögonen också, det gör man inte på vår krullis xD

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

6 januari 2012 14:38

Nej gu va gullig ! :D
Önskar att min hund hade lika mycket hår!

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

Moa Holmström

12 januari 2012 22:25

Men det är väldig jobbigt också. Vi måste klippa honom ofta, och han hårar lite. Men det är ju så mysigt! Fluffy... ^^

 
Amelia

Amelia

29 januari 2012 00:01

Gud, så söt han är!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

Moa Holmström

16 februari 2012 19:27

Tack så mycket! ;)

 
fanny

fanny

21 februari 2012 17:53

Nej herregud vad söt!! :D

http://tstre.bloggplatsen.se

Moa Holmström

5 mars 2012 22:50

Tack så mycket! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Holmström - 7 mars 2012 22:13

Nu har jag det! :D Happyface! Idag kom jag hem från skolan i hopp om att det skulle vara hemma. Det var det inte. Efter några timmar så hördes ett skräll vid dörren och posten hade kommit. Jag sprang dit, och ja, där låg det efterlängtade spelet! :...

Av Moa Holmström - 5 mars 2012 22:50

Jag förbeställde The Sims 3 Showtime Katy Perry Edition igår! Lycklig! Någon annan som har gjort det? ;)...

Av Moa Holmström - 14 november 2011 20:48

Jaha, då var vi här igen. Med ännu sämre uppdatering... Jag lovade ju att publicera Roos för jätte länge sedan, men jag har haft skola, läxor, prov och annat... Men nu är jag här, och ska skriva Roos del 1 nu! Yaaaaaay! :D     Personer Annab...

Av Moa Holmström - 16 september 2011 20:37

  Alltså, jag tänkte... Jag har inte bloggat, nästa ALLS, bara ett inlägg varannan månad typ. Men nu när jag börjat skolan och The Sims 3 Husdjur kommer tänkte jag det skulle vara kul att blogga, jag älskar ju Sims! Så låt oss börja med en Legacy! ...

Av Moa Holmström - 13 juli 2011 01:41


  Så söta tillsammans! ♥     Kram

Presentation


Hejsan! ♥
Jag heter Moa och är 15 år! Här skriver jag om min röriga vardag. Jag går på piano men spelar också gitarr. Dessutom så spelar jag The Sims™ 3. Hoppas ni gillar det ni läser och ser!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards