Moakamole

Alla inlägg under september 2011

Av Moa Holmström - 16 september 2011 20:37


Alltså, jag tänkte... Jag har inte bloggat, nästa ALLS, bara ett inlägg varannan månad typ. Men nu när jag börjat skolan och The Sims 3 Husdjur kommer tänkte jag det skulle vara kul att blogga, jag älskar ju Sims! Så låt oss börja med en Legacy!


Legacyn handlar om Annabelle Roos, en ung flicka som precis flyttat från Bridgeport till Sunset Walley. Hon har festat slut på sina pengar och blir tvungen att starta ett nytt liv.

Följ hennes liv om en ny start, när hon skaffar jobb, bygger upp sitt lilla ''skjul'' och skaffar familj!


 

Här är vår Sim!

Annabelle är flörtig, men en riktig fegis.

Även om hon är en arbetsnarkoman så ser hon gärna fram emot att skaffa en familj.

Hon älskar att måla.

  Vardagskläder



Finkläder



  Pyjamas




  Idrottskläder

(Förlåt glömde ta kort på hennes badkläder,

men det är bara en vanlig bikini)


Så vad tycker ni? Låter det intressant? Isåfall så kommer första delen idag eller imorgon.


Kram

Moakamole

Presentation


Hejsan! ♥
Jag heter Moa och är 15 år! Här skriver jag om min röriga vardag. Jag går på piano men spelar också gitarr. Dessutom så spelar jag The Sims™ 3. Hoppas ni gillar det ni läser och ser!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards